مبين مبين ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

مسئله این نیست...

1391/12/21 17:34
نویسنده : مامان هدي
377 بازدید
اشتراک گذاری

یاحق...

این چه سِرّی است....

که هرچه تو میخوری...گوشتش به تن مـــا می چسبد!؟

لقمه های کوچک تو...مـــا را سیر میکند...

تو که نوش جان میکنی...چنان آرامشی مــــا را می گیرد...شگفت انگیز.

لذت غذا خوردنت...به من حسِ خوبِ بهترین سرآشپز دنیا را می دهد!

مبین،همیشه سرِ سفره ی مادر که می نشینی...به اندازه ی کافی نوش جان کن ...غذایی را که تنها چاشنی اش عشق است و بس.

لقمه های زندگی ات حلال جانِ من...

راستی آرام میگویم...مهم نیست بخوری یا نه....پسر کوچولوی ده کیلو و خورده ای من..دارم با خودم کنار می آیم...تو همینی...ان شاالله تنت سلامت!!!

مهربانا....خودت حافظش باش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

صدف
21 اسفند 91 23:45
الهی قربون لقمه هات برم ، الهی قربون تنِ کوچولوت برم .
خدای مهربونم خودت همیشه سلامت نگهش دار.



آمین برای دعای مهربونت.....
شیوا
22 اسفند 91 13:09
راست گفتی هدی..هر چه تو میخوری گوشتش به تن ما میچسبد...
تنش سلامت باشه پسرکت


من بجای مبین دارم چاق میشم شیوا...هههه

ببوس رهامی عزیز و خوشتیپ رو
فائزه مامان مهدیار
22 اسفند 91 23:13
نوش جونتون مادر وپسر لقمه هایی که شراکتی میخورید و چه دلچسب است این غذا خوردن
تنش سالم باشه وزن اهمیتی نداره


ان شاالله...واقعا شیرینه...اره دیکه خودمو قانع کردم مبین همینه....هههه ظریف و مریف
سپید مامان علی
23 اسفند 91 9:05
هدی جون نمی دونم مبین جونی خوب می خوره یا نه... اما بچه با بچه ژنتیکی فرق داره... علی واقعا هیچی نمی خوره اما لپ داره چون ژنتیکش مثل خودمه تو پره اما خیلی از بچه ها می خورند و ماشاءالله سوخت و ساز بدنشون خوبه و چاق نمیشند...

انشاءالله همیشه همه کودکانمان سالم و سلامت باشند


اره سپیده جون...مبین هم مثل علی...تنشون سلامت ..خودتو سرزنش نکن


مبین یه ماه خودشو ریاضت میده...یه ماه مریض میشه..یه ماه میخوره....هنوز به یازده نرسیده
خاله ندا
23 اسفند 91 13:27
پسر طلایی خاله. چه زیاد بخوری چه نخوری مهم اینه که همیشه خوشمل و خوش تیپی
خاله غش کنه برات


ندا چرا اینقدر این پسرک رو دوست داری تو...منم خوب دلم خواست خاله بشم
شادی
25 اسفند 91 17:15
آخ آخ !
واقعا گوشت میشه میچسبه به تن ما هااا ...

چقدر لذت داره وقتی با میل و رغبت میخورن .


هدی منم اصلا وزنش برام مهم نیست .
اوایل نگران بودم ، اما حالا فقط خدا رو شکر می کنم که سالمه و سلامت !

الهی همیشه سلامت باشن حالا 14 کیلویی یا 10 کیلویی !!



اره شادی...بازم خداروشکر که اهمیتش کم شد..از این بابت که وقتی سالمن وزن مهم نیست...
شکر برای وجودشون..
ببوس دخمل طلایی رو...دختر ظریف قشنگه...
زهرا(مامان پارسا)
26 اسفند 91 14:43
عزيزم شديدا موافقم باهات.


خوشحالم....
مامان ساره
24 فروردین 92 18:01
تنت سلامت عزيزدلممممم
تا هميشه...