مبين مبين ، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

مـــامـــان

1391/12/17 1:47
نویسنده : مامان هدي
396 بازدید
اشتراک گذاری

یالطیف...

همین امشب شنیدم... بلنــــــــد گفتی:

مــــــــــــــامـــــــــــان!

و من دوباره مادر شدم...برای یک عمر!

با همین نون آخر که اینقدر مشتاقش بودم...

می دانستم دل می لرزاند؛ درست مثل همان *اُدایی* که پیشی گرفت از همه! که باز از خود بی خودم می کند...درست مثلِ همان اولین *ماما* یی که گفتی..که عاشق می شوم درست مثل وقت شنیدنِ *ماما هدا*...

اما شیرین تر از تصورم بود...مامان...وای عزیز دلِ مامان...

نون آخر شاه دلم را ماتِ تو کرد...

مبین! مامان فدات بشه.

شکرالله.

یاقادر..کاش...آنها که دلشان به بخشندگی ات گرم است ...گوششان روزی *مامان* گفتنِ عزیزِ دلشان را بشنود...

آمین.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامانی یه فرشته
17 اسفند 91 8:30
"مامان هدا" مطلبت خیلی شیرین بود آره خدا بخشنده است و مهربون و با این بخشندگی هاش شاه دل بنده هاشو مات خودش میکنه مثل مات شدنه شاه دل خودت . اما ما که حکمته خیلی چیزا رو نمیدونیم شایدم بعضی وقت ها بعضی آدما بنده های خوبی برای خداشون نیستند که باعث شه دل خدا براشون بلرزه . خوب خدا هم حق داره خداست دیگه درسته که مهربونه درسته که بخشنده اس درسته که میدونه دل هر مامانی با گفتن کلمه مامان یا حتی ماما میلرزه ، ولی خوب شاید چون بنده خوبی برای خداشون نبودن ، چون اونطور که باید بندگی شو نکردن ، باید همیشه منتظر باشن، منتظر، و امید به چیزی داشته باشن که میدونن دیگه نباید امید داشته باشن، خوب گفتم دیگه خداس اون میدونه و ما نه ، شاید میدونه که بهتره بعضی ها تو رویاشون و با اشکای چشاشون به بعضی آرزوهاشون برسن خوب چه اشکال داره ما که بنده ناشکر نیستیم و همیشه میگیم شکرا لله شکرالله شکرالله . خدایا شکر و ازت میخوام همه کوچولوهای روی زمین رو برای ماما و یا مامان هاشو حفظ کن همیشه صحیح و سالم و تندرست باشند و همیشه برای اونها بخشنده باش یا قادر همه مامان های این کره خاکی دلشان به بخشندگیت گرم است گرما بخش وجودشان باش آمین ،خدای مبین و روشنگر، حافظ مبینت باد.


مامانی یه فرشته...
تو دیروز منی...
تو درست انتظار 6 ساله ی من برای مبین هستی!
تو همون لحظه های منی..همونا که اسمی ندارن...که نمیشه گفتشون..که بگی میگن داری کفران میکنی..که نگی میترکی...که نمیدونی چکار کنی...که به خدات ایمان داری...ولی یه چیزی ته دلت هی اشوب راه میندازه...که باید بخندی ولی نگران هم باشی...
که فقط توکل راهشه...!
و صبر...
خدایم حکمتت رو شکر..
اگه دوست داری ایمیل یا شماره ات رو خصوصی بذار.
فائزه مامان مهدیار
17 اسفند 91 15:09
آمین

هدی مثل همیشه زیبا بود
و. مبارکت باشه این نون شیرین
بیا خصوصی


ممنون....به انتظار مامان مهدیار...
اومدممممم
صدف
17 اسفند 91 22:12
آمیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن

لذت شنیدن "مـــامـــان" از غنچه دهان این شازده کوچولو گوارای وجودت


انصافا گوارا بود...مامان صدف
مامان آراز
17 اسفند 91 23:54
آمین برای دغای خیلی قشنگت

مبارکه مامان شدن دوبارت


ممنون مامان زاهده....آمین آمین
فرناز مامان ایلیا
18 اسفند 91 4:28
بهت تبریک میگم....قربون اون نونش...بوووس.

هدی عکسهای قرار رو نمیزاریی/؟


ممنون...عزیزم
چرا یه پست جدااااا میذارم...با رمز!
مهناز
18 اسفند 91 13:44
خیلی زیبا است من الان این وبلاگو دیدم

شمالطف داری....ممنون

خاله کوثری...
18 اسفند 91 18:31
عزیییییز دلم..
البته خیلیم جای تعجب نیست....ممی همه چی میگه دیییییییگههههه..ههه.گاهی مخفف...گاهی کامل...
مبارکت باشه خواهرم...مامان ممی
انشالله...

یعنی یه فوژولویی شده.....بیا و ببین...زبون دراززززز جیگررررررر....هههه
عزیزی کوثر

مامان طاها
18 اسفند 91 23:37
مبارکت باشد هدی عزیز.

ممنون مامان مریم عزیزم
مامان طاها
18 اسفند 91 23:38
آمین.

خداااااا

الهه مامان گلسا
19 اسفند 91 1:58
مبارکت باشه مامان هدی مهربون

ممنون عزیزم..مامان الهه مهربون

مامانی یه فرشته
19 اسفند 91 8:05
سلام هدی عزیز قربونت بشم مرسی برای اینکه گفتی شماره یا ایمیل بدم ولی قرار نیست که من بیام تو وبلاگتون ، مطالبتونو بخونم، لذت ببرم از اون قلم زیبات، بعد بیام با حرفام ناراحتت کنم ، اوقاتتو خراب کنم، میدونی خیلی وقتا میام اینجا و مطالبو میخونم ولی پیام نمیزارم میگم اذیتت نکنم فقط میخونم و میخونم و میخونم شایدم پند بار هر مطلب رو . عزیز دلم خدای مبین حافظ مبینت باد و پدر و مادرش . لاحول و لاقوه الا بالله


اینایی که گفتی اصلا در مورد کامنت های تو صدق نمیکنه...
ممنون از اینکه سر میزنی مامانی...
برای رمز دادن میخواستم...
هرجور راحتی عزیزم
دعای هر روزمی....به امید فرود فرشته ات تو آغوشت...آمین

مامان بهادر
19 اسفند 91 16:05
تمام خستگی ها تمام غم ها با گفتن مامان تموم میشه
دوست دارم مبین جان

ممنون...واقعا درست میگی سپیده جادو میکنه!
مونایی
19 اسفند 91 19:28
مامااااااااااان هدی .

نوش جونت ...


جوووونم مامونا..
ممنون
شادی
21 اسفند 91 17:32
گوارای وجودت نازنین دوست


ممنون دوست
سپید مامان علی
23 اسفند 91 9:16
آدم پر از شور و شوق و احساس میشه وقتی کلمه مامان رو از دهن ناز کوچولوش می شنوه... هدی جون مبارک باشه مامان گفتن مبین جونی


اره...همشون قشنگ بود....ماما ماماهدا مامان...خدا حفظشون کنه