مبين مبين 13 سالگیت مبارک

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

زنگ تفریحِ !

1391/10/30 15:59
نویسنده : مامان هدي
393 بازدید
اشتراک گذاری

یا حق...

اولین بار نه ماهه بودی...تکرارش ،یکسال و چهارماهه و دیشب....درست در ابتدای یکسال و هشت ماهگی سومین اش!

دلیلشان هرچه باشد...خیلی مهم نیست! به این بازیِ ناشی مردانه می ارزد.

همین که بابایی وارد صحنه ی مادری شد ! پمپرزت رو تعویضت کرد و شستت....کلی اب بازی کردید...

ساعت ١٢ شب صدای حرفها و خندهاتون ساختمون رو پر کرده بود...

البته چیزی شبیه حمام بود، بدون شامپو!

نمیدونم چه حسی داشتید...اما خنده هاتون رو دوست دارم.

و همینطور پوشک بسته شده به سبکِ یک پدر!

ناگفته نماند دقت و ظرافت کارِ بابایی در انجام هر مسئولیتی در قبال تو ...لباس پوشاندن و پوشک و غذا دادن....واقعا ستودنییه!

دوستتون دارم حسین و مبین...خیلـــــــــــی.

خـــــــــــــدای عزیزم...خدای مهربونم...خدای خوبم....چرا نگاهم این روزها به آسمانت گره خورده؟؟!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله کوثری...
30 دی 91 12:10
تا باشد از این خنده های خوشبختی.....
خوش باشین....


ان شاالله....فدای خواهر کوچولوی خودم
مامان آراز
30 دی 91 15:33
واقعا باباییش پوشک عوض کرد؟و شست؟

باریکلا به این بابا

بابای ما که هیچی بلد نیست فقط میتونه غذا بده به آراز (دنت)

ههههه

ولی دوسش داریم بابایی هارو-یه عاااالمه


خوب بابایی ان دیگه زاهده
مبین حمام هاش هم یکی در میون با من و باباش میره..
اخه مبین از دست باباش همه چیز میخوره!


خاله ندی
1 بهمن 91 1:24
کاش زنگ تفریحات زیاد شن
نه گناه داره دومادمون.همینم ممنون

هههه ما به کم هم قانعیم...
چه دفاعی میکنن از دومادشون بعضیا والا
شادي
1 بهمن 91 12:37
به به ، چه كيفي كردن پدر و پسر .
پاينده باشن الهي .


خیلی کیف کردن....من بیشتر...هههههه
صدف
2 بهمن 91 12:57
وای که من عاشق این زنگ تفریحام . حمام های آراد همگی با باباییه ، یکی دو بار بیشتر من نبردمش البته تعویض پوشک برعکسه یکی دوبار بیشتر بابایی عوض نکرده هههههههه



اصلا باید زنگ تفریح باشه...خدا زیادشون کنه...هههه
مامی یاسن و یسنا
12 بهمن 91 16:43
مبین عزیز درونت قلمرویی از آرامش است که میتواند همه ی نیکبختی هایی را که خواهانش هستی خلق کند .مثل این شبی که بر شما گذشت.


سمیه....
عالی بود...ممنون بابت کامنت زیبات....دوستت دارم