مبين مبين ، تا این لحظه: 13 سال و 11 روز سن داره

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

باده یا باشه!

1391/10/17 9:19
نویسنده : مامان هدي
299 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدلم

این روزها اگر سوالی بپرسمت که راغب به انجامش باشی این گونه جوابم میدهی...

مبین بریم سیب بخوریم؟ بریم تو اتاقت بازی کنیم؟ بریم بهت بیسکوییت بدم؟ بریم باهم حموم اب بازی؟و...

تو: باده؟ (باشه) با تکان سر به کنار

گاه شک میکنم...به اینکه من سوال پرسیدم یا تو...و جوابت میدهم : باشه!!!

تو میخندی و میگویی: بُدّو ..بُدّو

شیرینی این روزها بکامم بـــــــاد!

شکرالله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

سمیرا مامان آنیتا
17 دی 91 13:36
مبین .. من که اینقدر دوستت دارم یه بوس میدی ؟ باده ؟ بگو باده تا بدوم بیام دم خونه تون


باده خاله..باده..
لطفا داری میای انیتای اسمونی رو هم بیار
صدف
17 دی 91 23:17
ای جون ، ای جون ، ای جـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــون پسر خواستنی .
. . . مُمی بریم خونه خاله صدف ؟ . . . باده ، بُدو بُدو
آخ کی میشه پس؟


باده..بدو بدو...
خاله هوا خوب بشه میایم...
فرناز مامان ایلیا
18 دی 91 2:50
مبین جونم دوستت دارم....باده؟؟؟؟

دلم برات تنگ شده...


خوب بیاید دیگه شما که نزدیکید!
شادي
18 دی 91 3:24
مبين يه بوس به خاله ميدي ؟
باده ؟


باده...خاله....
راستی منم دلم لپای بهاری رو خواست ها!
صوفی مامان رادمهر
18 دی 91 7:43
آخ که شیرینی هر روز مارد بودنت به کامت شیرینی داشتن فرشته ای مثل مبین به کامت شیرینی لمس دستای کوچولوی مبین به کامت... شیرینی تک تک لحظه های با مبین بودنت به کامت


ممنون عزیزمم...بکامت باد شیرینی هر روزه ی با رادی رادان بودن....میبوسیش تا خودم ببینمتون؟
خاله کوثری...
18 دی 91 11:11
قربووونت برم....قبلا (آره!!؟؟)بود....حالا شده باده...بخوووورمت...؟؟؟


هنوزم میگه آره خاله...باده جدیده!!!
فاطمه مامان امیرعلی
18 دی 91 14:50
شیرینه بخدا این روزا شیریننننن...
میبوسمت مبین.


خیلییییییییییی شیرینه....
الهه مامان گلسا
18 دی 91 17:46

شیرینی این روزها به کامت باد.آمیــــــــــــــن


ان شاالله...
خاطره مامان بردیا
18 دی 91 19:15
مبین من فدای تو بشم آخه... باده؟


زنده باشی خاطره جون....

خاله ندا
18 دی 91 20:16
باده یا باشه؟
هرچی تو بگی قشنگم


من میگم اره...ایه ..باده؟
ساناز
19 دی 91 18:21
جگرتو عزیزم

ببوسش هدی جون

ممنون خاله...به روی چشمممم

مریناز (مامان نیکا)
20 دی 91 3:29
شیرینی تمام لحظه ها به کامت مامان هدی

به کام تمام مادرهاااااااا....آمین