مبين مبين ، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

هفت روز اسمانی...

1390/7/22 0:06
نویسنده : مامان هدي
461 بازدید
اشتراک گذاری

زیارت قبول

هفت روز مشهد بودیم..

چه زود گذشت؛ من و تو و بابا

همه چیز خیلی خوب بود مبینم...همه چیز

پنجره فولاد....ایوان طلا...صحن باصفا...وچراغونی هایی که عاشقشون بودی

شبهای حرم...هوای سرد...ذوق وخنده تو

انگار میدونستی میخوایم بریم زیارت؛ اروم و خوب بودی...نه لثه دردی ونه بهونه ای

نذرمون اداشد؛بیمه ات رو تقدیم کردم...ان شاالله مورد قبول باشه

پسر مهربونم

بهترین زیارتی بود که داشتیم...چون تو کنارمون بودی!!!

خیلی شیرین تر شدی...همه لحظه هامون باتو بود

وتو شدی محور زندگی ما

پنج ماهگی ات مبارک...نفسم

دوستت داریم...عاشقانه ؛

ممنون امام مهربونم...ممنون بابت همه چیز...مثل همیشه خوب بود..

کوچکم را به تو میسپارم بزرگ بدارش

به یاد همه بودم...همه!!!

فدای ذوقت بشم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله ندا
22 مهر 90 19:13
مبین قشنگی زیارت قبول انشالاهمیشه سفرای خوب خوب


ممنون خاله ندا برات خیلی دعا کردم
ویدا
23 مهر 90 22:59
خداروشکر که سفر خوبی داشتید....

زیارت قبول


ممنون ایشالا قسمت تو و رها جیگر
صوفی مامان رادمهر
26 مهر 90 9:15
زیارتت قبول باشه پسر بهاری خوشجل موشجل من... انشالله در پناه آقا امام رضا(ع) همیشه سالم و شاد و خوشبخت باشین


خیلی براتون دعا کردم ممنون
یاسمین(مامان حاج علی)
26 مهر 90 13:33
سلام مبین جان.زیارت قبول گل پسری.علی من رو اونجا ندیدی؟آخه ما هم مشهد بودیم.انشاالله سفر کربلا بری مبین عزیز.


اره خاله زیارت علی و شما هم قبول میدونستم...ولی مامانم شماره اتو نداشت نمیدونست چجوری ببینیمتون....

خاله ما داریم میایم اهواززززززززززززززز