مبين مبين ، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا(ع)

1390/7/13 20:52
نویسنده : مامان هدي
597 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم

فردا به امید خدا عازم دیار عشقیم...مشهد مقدس

پابوس غریب الغربا

مبینم

از وقتی فهمیدم تو در وجودمی با امام هشتم عهدی بستم ؛ مثل امیر رضای نازم ؛ازش خواستم تو رو بیمه خودش کنه...

وهرسال مقداری پول تا وقتی زنده ام تقدیم حرم اقا کنم..

مامانی زهرا هم همینطور هرسال...! با نذر دایی جون.

نمیدونم چجوری حسم رو بیان کنم...

....خیلی خوشحالم!

اصلا فکرشو نمیکردم بتونم روز تولد اقای مهربونی تو حرمش باشم!

اونم با تو و بابا ؛

این برای من یعنی خیلی چیزا...!!!خدایا ممنون

اقای مهربون ممنون که دعوتمون کردی

اقای خوبم بحق جوادت پسرم رو تو همه ی مراحل زندگیش یاری کن

راستی بابایی هم باید ادای دین کنه....اطعام ....غذای حضرتی..

خدایا شکر...

مشتاق دیدن ضریحتم...در حالی که پسرم سالم بغلمه ...دلم طاقت نداره...

دلبندم ؛ کاش میدونستی چقدر از داشتنت خوشحالیم....همه...

شکر

نائب الزیاره دوستان هستم...

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان علیرضا
13 مهر 90 21:45
التماس دعا دوست خوبم پسر منم بیمه امام رضاست سلام ما رو برسون بگو که حسابی دلتنگشیم شاید بزودی قسمت ما هم شد


قربون اسمش برم
خدا پسرت رو برات نگه داره
به روی چشم
اتفاقا منم به یکی از دوستای خوبم گفتم سلام منو برسون...هنوز اون برنگشته اقا جوابمو داد
ایشالا قسمت شما هم بشه
مامان فهیمه
17 مهر 90 0:14
لینکت کردم مامان مهربون روی پسر نازمونو ببوس


ممنون عزیزم...
با افتخار لینکت میکنم..محمد حسین خوشگلم رو ببوس


صوفی مامان رادمهر
20 مهر 90 10:16
خوش به حالتون کلییییییییی حسودیم شد... من خیلی وقته لیاقتشو نداشتم... خوش بگذره حسابی... دلمون برای مبین تنگ شده


وای صوفی جون ایشالا اقای مهربون زود زود دعوتتون کنه...
ممنون جای همگی خالی بود
مامان رانيا
22 مهر 90 14:33
رسيدن به خير


ممنون خاله شبنم رانیا رو ببوس
مامان رانيا
26 مهر 90 13:20
من توي موضوعهاي جديدت نمي تونم نظر بدم



چرا عزیزم....ببینم میتونم برات درست کنم
الي
27 مهر 90 13:33
خدا حفظش كنه ايشالا داماديش .... التماس دعا از مشهد


ممنون عزیزم ایشالا همه نی نی ها سالم و سلامت باشن