مبين مبين 13 سالگیت مبارک

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

با هم میرقصیم!

1391/9/26 16:55
نویسنده : مامان هدي
421 بازدید
اشتراک گذاری

مگه تا کی میتونم تو رو بغل کنم...

اونم به این راحتی...

مگه تا کی تو طالب اغوش منی؟؟

اونم با این شوق...

سی دی المو رو برات میذارم...به اهنگش که میرسه...میای میگی: ماما بُدّو...بُدّو...نای نای..بَدَل..

دستاتو سمتم دراز میکنی....زانوهاتو خم میکنی و دوسه بار خودتو تکون میدی...

و تکرار میکنی...ماما بدو نای نای بدل....ازم میخوای بغلت کنم و برقصیم و بدویم...

من از تو مشتاق ترم....قسم به چشمانت که معصومیتش آبم میکند....مشتاقم

خواه اهنگِ علیرضا افتخاری باشه که رقصی نداره...

مهم اینه که بغلت میکنم...با هم...باهم...باهم...میرقصیم...خودمونو تکون میدیم...از این طرف به اون طرف میریم...فر میخوریم و میچرخیم...دست کوچولوت رو میگیرم و حرکت میدم...پاهاتو دور کمرم حلقه میکنم و صورت ماهت روبروم و میرقصیم...

مهم اینه که با همیم...میخندی و میخندم...

این لحظه ها اعجاز انگیزه ...بی تکراره!!!

فدای تو که ضربان قلبم این روزها از هیجان ریتمش را از دست داده.....پُر از عشق شده و بس!

خـــــــــــــــدای ما.....یه چیزی بگم؟!

میخوام زنده باشم و شب دامادیش.............انشاالله.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

بهار
26 آذر 91 20:16
آرزومند آرزوهاتم...


ممنون دوستم
منم همینطور....ان شاالله...
صدف
27 آذر 91 0:03
ترو خدا ، آخه فکر دل بیتاب منم بکن اینا رو تعریف میکنی من دلم آب میشه که . الهی فدات بشم شازده کوچولوی معصوم . چقدر حرکات تو و آراد بهم شبیه . اونم پاهاش رو خم میکنه دو سه بار بالا و پائین بعدم دستش رو میگیره بالا که بغلش کنم و باهاش برقصم . الهی قربونتون برم .
آمیـــــــــــــــــــــــــــــــــــن برای تمام آرزوهای قشنگت


وای صدف نخندی ها...
دلم خواست با هم چهارتایی برقصیم...اینقدر حال میده...
ایشالا دامادیشون...ببوسش ماه پسر رو
الهه مامان گلسا
27 آذر 91 1:01
ای خدا
تو چقدر شیرینی نفس
.
هدی منم دعوتمااااااااااااا


همه ی اونایی که لینک وب هستند...اگه تا اون موقع بودیم و بودند دعوتن....مخصوصا الهه خانوم و دختر ماهش و همسر گرامی
مامی یاسن و یسنا
27 آذر 91 9:34
تصورشم قشنگ بود ...

تا دامادیش انشاالله...


ان شاالله...سمیه...دلم دامادی یاسین جونمو خواست...
شادي
27 آذر 91 13:41
آخ ، چه شـــــــــود ...
دامادي مبين

انشالله ، انشالله ...

راستي مبين ، دلم خواست ناناي كردنت رو ببينم


هنوز قهار نشده....ایشالا تا شب دامادی تمرین میکنه...هههه
رقص رقص امیرعلی
فرزانه
27 آذر 91 16:17
رقص کاملترین شکل هماهنگی با طبیعت است ، خصوصا" با مبین که شاهکار طبیعت است . آهنگ زندگیتان همیشه شاد و رقص هایتان برقرار . پسرت نازت خیلی خواستنیه .


شاهکار طبیعت...
لذت بردیم بسییییییییییییییییی!
ممنون...عزیزم
خاله کوثری...
27 آذر 91 21:03
وای خدا شب دامادیت...!!!!!!قربووووووونت برم من انشالله...
این لحظات ناااااب سعادت میخواد خواااهرم....


سعادتمند بشیم ایشالا...شب دامادی مبین و شهابببببم الهی فداشون بشم من
مامان رانیا
27 آذر 91 21:44
همیشه خوش و خرم باشید


ممنون ان شاالله
مامان آراز
28 آذر 91 10:01
باریکلا مبین جان قر بده پسر

چقد شیرینه رقص کودکانشون

ایشالا دامادیش


ایشالاااااااااااااااا دامادی همه ی گل پسرا!
مریم مامان ستایش
2 دی 91 10:38
انشالله حتما شب دامادیش..بی نظیرترین مادر و داماد میشین..مثل مامان من و داداشم..نمیدونی چقد بغض کردم از خوشحالی..عاشق این لحظه های ناب دونفرم..فدای هردوتون..


اخی مریم...دعا کن...مممنون...ایشالا داداشت هم خوشبخت ترین بشه...
بانو
4 دی 91 14:20
ايشالا هدي جان ايشالا شب داماديش پسرت تو بغل بگيره و كيف كني از رقصيدن باهاش


ایشالا عزیزم...با دعای خیر تو
دامادی کیان...عزیز دل