مبين مبين 13 سالگیت مبارک

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

من مادر هستم

1391/9/25 13:16
نویسنده : مامان هدي
442 بازدید
اشتراک گذاری

زندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست
هرکسی نغمه خودخواندو از صحنه رود
صحنه پیوسته بجاست
خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد

لذت بردیم..

از دیدن فیلم "من مادر هستم" لذت بردیم...کنار هم...چهارتایی...با آله ندا

و تو ؛ درست مثل یک پسر فهمیده...پاپ کورن خوردی...خندیدی...ذوق کردی..روی صندلی اختصاصی نشستی ..ساکت و ارام تبلیغات ابتدای فیلم را تماشا کردی...

سکانس اول...شعله ی اتش و زنی خواب...

تو : ماما آتی داده...آنوم لالا...(مامان اتیش داغه...خانوم خوابیده)

کمی بعد...هوس شیر کردی...وقت خواب عصرگاهی ات بود خوابیدی تا ده دقیقه ی اخر...

فیلم زیبایی بود...کمی متفاوت....و عالی.

تو ثابت کردی مثل همیشه خوب بودنت را....اقا و عاقل بودنت را...ومن به تو ؛مثل همیشه اعتماد و افتخار کردم.

اولین تجربه سینما....با همراهی خاله...عصر جمعه.

راستی...تو بهترین بازیگرنقش اول زندگی منی...پسرکوچولو...تا همیشه!

خدا دوستت دارم...خیلی زیاد.شکرالله

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

سمیرا مامان آنیتا
25 آذر 91 12:00
هزارماشالا
ما که هنوز جرات این کارا رو نداریم


یه بار برید...وقت خوابش...خیلی خوبه...ما بازم میریم!ههه
سوسن(مامان پرنسس باران)
25 آذر 91 20:08
خداوند بزرگ ، نگهدار بهترین بازیگر نقش اول زندگیت باشه...

آمین...


امین...ممنون سوسن همیشه مهربونمممممم
خاله کوثری...
25 آذر 91 23:21
فــــــــدات شم مبینم...وااای دلم برات تنگ شـــــــد...حسودیم شد به خاله ندا...یادش بخیــــــــر روزایی که باهم بودیم منو تو....جیگــرافرین پسرخووب...بووووس...


بهت میگم پاشو بیا...هی بچسب به لیلی...
میامدی 5تایی میرفتیم
بهار
25 آذر 91 23:37
اونوخ پاپ کورن چی هس؟؟؟
آقا مبین آقا شده دیگه...باشخصیت...آفرین گل پسر که گداشتی مامانی فیلمشو ببینه و اولین خاطره سینماییش باتو بشه "من مادر هستم"...


هههههه بهار یعنی یه بار اومدم کلاس بذارم نذاشتی ها....
پاپ کورن همون پفیلا و ذرت بوداده و پف فیل خودمونه....ههههه دیدم جدیدا همه میگن پاپ کورن ...گفتم مبین بزرگ شد تا اون موقع حتما اسمش رسمی میشه پاپ کورن...هههههه
خیلی حال کردم.... بوس واسه بهار
راستی فکرشو نکرده بودم....اولین فیلممون...مادرانه بود...
مامان آراز
26 آذر 91 11:31
باریکلا که اذیت نکرده

بوس


واقعا باریکلا داره فکر نمیکردیم ....
صدف
26 آذر 91 23:58
صدهزار اسکار تقدیم به این آقای هنرپیشه ، صدها هزار اسکار تقدیم به این آقای دوست داشتنی ، صدها هزاران اسکار تقدیم به نقشِ اول زندگیِ هدی ، کمه؟ میدونم صدها هزاران هم کمه
اما یه چیز دیگه : یک بوسۀ بهشتی از طرفِ این آقا تقدیم به مادرِ همیشه مهربونش . این بیشتر از همه چیز می ارزه .


بوس...خودت میدونی چیزی شیرین تر از بوسه ی فرشته نیست...
میبوسی اراد رو تا خودم بیام؟
الهه مامان گلسا
27 آذر 91 1:06
ای جونم پسر باشخصیت


قابل شما رو نداره
شادي
27 آذر 91 13:43
مبين تو هم سينما رو تجربه كردي بالاخره ؟
چقدر خوب كه خوشت اومده .

هدي ديدي گفتم به ريسكش مي ارزه


ارهههههههههههه
بازم میریم...می ارزه...هههه ریسک نداره....بامزه است...حتی با گریه اشون!
مامی یاسن و یسنا
28 آذر 91 7:56
هدی با این سینما رفتنت انداختی تو سرمون
نمیشه بی خیالش بشیم ...باید امتحان کنم
مبین جون راه سینما رفتنت هم باز شد .


رفتی پست بذاری هااااااااااااااا منتظرم...
بانو
4 دی 91 14:13
هدي خودمونيم درسته جايي كه زندگي ميكني غريبي، ولي عوضش خدا يه پسر آروم و فهميده بهت هديه داده كه از اين جهت اذيت نشي... درپناه خودش


خدایی مبین خیلی اروم و فهمیده است...
ممنون بابت این تلنگر...دوست مهربونم