مبين مبين ، تا این لحظه: 13 سال و 11 روز سن داره

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

همسفر بی نظیر...

1391/9/18 14:43
نویسنده : مامان هدي
374 بازدید
اشتراک گذاری

 بنام او...

حَسبِیَ اللهُ تَوَکَّلتُ عَلَی اللهُ اَللهمَّ اُنُّی اَسئَلُکَ خَیرَ اُموری کُلَّها

وَاَعوذُ بُکَ مُن خِزیِ الدُّنیا وَعَذابِ الاخِرَ ةِ

بهترین همسفرِ دنیــــــــــــــــا...

کوچکترین و بهترین....

من به خوبی و محکم بودن تو از همان روز نخست اعتماد کردم...از همان پنجاه و دو روزگی که اولین سفر زندگی ات را با هم داشتیم...من و تو ...من و یک مرد کوچک...گویی تکیه گاهم بودی..سفری مادر و پسری...

انهم با غول اهنی...یک سفر هوایی با یک فرشته...تو هم مُهرِ آرامش زدی بر دل نگرانی های من تا امروز.

میدانی راز این سفرها چیست...اینکه بابایی بهترین همراه است...و من ؛خامی مادرانه ام را به خدایم سپردم و تو ؛پخته اش کردی پسر...نگرانی هایم را جایی کنار ساک سفر میبستم و حَملَش با خـــــــــــدا بود...تا امروز.

سفرهای زمینی مان...قم و زنجان و قوچان و مشهد و همدان و شمال....سختی همه شان به شیرینی همسفرِ تو بودن می ارزید...

سفرهای هوایی مان..یک مقصد داشت....اهواز_تهران..سفرهایی که گاهاً مادر و پسری بود...

و مشهدی که اقای مهربانی دعوتمان کرد.

پسرم....

این محرم...اولین سفرقطارِ تو...در پیچ و تاب زمین ...روی ریل های موازی...تا رسیدن به ایستگاهِ خاک گرم ... و چه لذتی داشت با عزیزان همسفر بودن...

و الحق که خوش سفری....

خوب شناختمت....خودم را بیشتر...

مهربانا....مهربانترینم...یا رئوف....سفرهایمان در پناه امنِ تو.

با دعای سفر اموختنیِ یادگار از پدرِ بزرگِ بی نظیر و بی تکرار...جدوی عزیز.رحمت الله.

توکل کن...دعای سفر بخوان...اسان بگیر...خوش سفر باش...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

بهار
18 آذر 91 16:15
دور نیست روزی که مبین دسته چمدونتو بگیره و تو فارغ از رنج اثاث و بار و بنه با پسرت سفر کنی...مثل یک مرد هوای تو رو داشته باشه و...بلیطتو اوکی کنه و...کارت پرواز بگیره و...
وای هدی!تصورشم شیرینه...شهدش نوش جوووووونت!
ایشالا مکه و کربلا باهمه عزیزات.


بهار...دوست باصفای خودم
میدونی چقدر کامنت هات رو دوست دارم...میدونی چقدر بهم انرژی مثبت میده...میدونی چقدر صداقت این کامنت هات به دل میشینه...میدونی دعای همیشه ی من و مادرمی...میدونی...
میدونی خیلی عزیزی
میشه همسفر باشیم...همسفر دیار عشق با بچه هامون...مگه نه...
ان شاالله...
خوشبخت باشی
مامی یاسن و یسنا
18 آذر 91 22:46
انقدر کامنت بهار جان قشنگ بود که دلم پر کشید برای چند سال دیگه که زیاد هم دور نیست هم برای مبین عزیزم هم برای یاسینم
همیشه به سفر باشین خانومی .


فکر کن..یاسین و مبین یه برنامه بریزن منو و تو رو سورپرایز کنن باهم ببرن سفر...دوستیمون پایدار دوستم
الهه مامان گلسا
19 آذر 91 0:33
من بخورم این همسفر بی نظیر رو
ایشالا همسفر مکه و مدینه ات باشه این فرشته ی ناز


ان شاالله....ان شاالله...
فرزانه
19 آذر 91 19:26
هدی جان! بسیار زیبا و دل انگیز می نویسی ، انقدر که گاهی برای درک لذت مادری به سراغ وب تو می آیم . در پناه مهربانترین، سفرهای بی نظیر و فوق العاده ای برای همگی تان آرزومندم. شادهایتان صد چندان باد!


فرزانه جون...دل مادرانه ات را قربان...
ببوس پسر شیرین رو مهرسام ناز رو..
سپید مامان علی
19 آذر 91 19:43
چه لذتی داره آدم با میوه دلش همسفر بشه با وجودش همسفر بشه....
فدای مبین همسفر همیشگی ات بشم که خوش سفر هست


زنده باشی...انصافا خوش سفره....
سارا
20 آذر 91 2:28
خوش باشيد ، كي رفتين شهر ما ، دلم بر كشيد


اخی...ایشالا به زودی دوباره بری...منم دلم پر کشید
صوفی مامان رادمهر
20 آذر 91 9:15
سفر مادرونه پسرونه گوارای وجود... چه همسفری بهتر از مبین دو...


ههههه اره به زحمتای سفر می ارزه...
مامان آراز
20 آذر 91 10:13
سفرهاتون شاد باشه و همیشه خوش بگذره-
در پناه حق برید و برگردید


ممنون از دعای مهربونت زاهده جان
سعیده
20 آذر 91 10:47
مادر و پسر مارکوپولو.........سفر همیشه سلامت و بی خبر و به شادی انشاالله


ممنون سعیده جون...انشاالله
شادي
20 آذر 91 15:43
هميشه به سفر مبين كوچولو .

راستي !
از اين به بعد بهت ميگم ماركوپولو


اره لقب خوبیه...
بسیار سفر باید کرد...تا مارکوپولو شود مردی
صدف
21 آذر 91 12:31
الهی من قربون این همسفر کوچولو بشــــــــــــــــم . هدی تو این سفرها روزی رو تجسم کن که به جای تو ، مبین دستت رو گرفته و به همراهش میبره . ای جــــــــــــــــون شازده کوچولو


ان شاالله صدف جونم...یعنی میشه...دلم پر زد...
مامی گل
21 آذر 91 16:20
سفر با یه پسر خوشمزه چه میچسبه منم میخوام


خودتون باران به اون خوشمزگی دارید...
مونایی
24 آذر 91 2:55
چیزی برای گفتن نیست ، جز آرزوهای خوب برای هر 3تون .


ممنون...دوست خوبم...انشاالله