مبين مبين 13 سالگیت مبارک

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

هشت فصل عاشقی

1391/7/6 12:33
نویسنده : مامان هدي
519 بازدید
اشتراک گذاری

بنام خدای عشق..

چهارم مهر فصل رنگ و برگ...

پیوندمان مبارک شد....پاییزمان عاشقانه تر...و تو،

ثمره ی این وصالی!

هشت سال گذشت و با تمام فصلها زندگی کردیم...اما

هربار به پاییزش رسیدیم...عاشق تر شدیم...

و امروز..عاشقانه هایمان را تو دلیلی!

باشد خوش بختی..نیک بختی...با عطر بهاری نفست پسرم

خدایم هشت فصل عاشقی گذشت...به امید هشتاد فصل...ان شاالله

سالگرد ازدواجمان...اهواز...با صدا و پیام بابایی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

الیسا
6 مهر 91 14:12
هدی نازینم: قلب مهربانت شایسته بهترین هاست .... همان را برایت خواستارم...

تو میگویی 80 ... من آرزو دارم 800 فصل عاشقی کنی در کنار خانواده سبزت .

روزهایت همیشه طلایی نازنین دوست .


الیسا جان
خوشحالم دوست خوبی چون تو رو دارم....ممنون برای همه ی ارزوهای قشنگت
نسرین مامان بردیا
6 مهر 91 15:27
مبارکهههههههه




ممنون عزیزم
مامانی زهرا
6 مهر 91 17:11
دخترعزیزم ودامادمهربانم گوشه چشمی ازنگاه خدابرای خوشبختی کافیه من شمارابه تمام نگاهش مسپارم....وازخدا میخواهم که سعادت مند باشید وثمره عشقتون که مبین نفسه سربلندباشه =

فدات بشم مامانی....همیشه همراه زندگیم..سایه ات مستدام

الهه مامان گلسا
6 مهر 91 17:22

مبارک باشه هدی جونم


ممنون الهه جان
صدف
7 مهر 91 11:12
یک بغل پراز گلهای عشق تقدیم به شما ، سالروز یکی شدنتان خجسته باد


صدف جان دلتنگت شدم
مامان رانیا
7 مهر 91 20:03
مبارک باشه
سعیده
8 مهر 91 10:47
با آرزوی شادی سلامتی و خوشبختی همشگیت هدی جون.........انشاالله هشتاد ساله بشه این سالگرد عاشقانه


ممنون....ان شاالله...دوست عزیزم
شادي
9 مهر 91 13:35
مبارك باشد ، 8 سال با هم بودنتان


مرسییییییی
فاطمه مامان امیرعلی
10 مهر 91 10:27
سالگرد ازدواجتون مبارک.ان شاالله همیشه کنار هم عاشقانه زندگی کنید


ممنون برای دعای قشنگت...ان شاالله
مامان آراز
11 مهر 91 10:38
ایشالا هزاران سال همینطوری خوشبخت کنار هم باشید




مرسی دوستممممممم
ساناز
11 مهر 91 17:05
ایشالله سالهای سال کنار هم با عشق زندگی کنید دوستم

بهترینها رو براتون آرزومندم


ممنون عزیزم....
مامی یاسین و یسنا
12 مهر 91 10:02
خوب است و قشنگ این که دلگیر شویم / در دام دل شکسته زنجیر شویم /ای عشق همیشه از خدا میخواهم/ کنار من باشی و پا به پای هم پیر شویم


عالی بود ممنون سمیه جون
بهار
13 مهر 91 10:16
مبارکه !
اینم کادوی مجازی من:8شاخه گل



خیلی عزیزی....هشتاشو گذاشتم تو گلدون قلبم