مبين مبين ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

کوچولوی من بزرگ شدی

1390/6/24 18:19
نویسنده : مامان هدي
468 بازدید
اشتراک گذاری

مبين ماه من

چند روزیه که چهار ماهگی رو تموم کردی و وارد ماه پنجم زندگی شدی پسرم


به اينه عكس العمل نشون ميدی و ذوق ميكنی براي خودت....
ترجيح ميدی وقتي بيداری فقط بشينی و بغل باشی و بازي و ....اصلا حالت دراز كش رو دوست نداری
با دستاي كوچولوت دستامو سفت ميگيری و سروگردنت رو از روي بالش بلند ميكنی و بايد بلندت كنم و ميشينی و مي ايستی...
اواز خوان كوچولوي خونه ما دوتا دستاتو به هم قفل ميكنی مثل ميكروفن مياری جلو دهنت..
لثه هات ميخاره و از هر چیزی برای خاروندن و تو دهن بردن استفاده میکنی...

وقتي تنهایی منو صدا ميكنی...
طاق باز خودتو هل ميدی پشت خيز ميری..ههههه...خودتو به سمت بالا هل ميدی و يه نيم متري جابجا ميشی 
اسم خودتو ميشناسی و برميگردی...
موقع شير خوردن با دوتا دستات ماماني رو ميگيری كه خيالت راحت باشه و حسابي شيطوني كنی و سرتو به همه طرف ميچرخونی و حواست به همه هست ودوباره شير ميخوری و دوباره شيطوني ....
عاشق گردش و ددری
اب دهنت بيشتر شده
به يكي از حركتهاي بابایی حساسی و تا برات انجام ميده قهقه ميزنی....
لالايي رو خيلي دوست داری و حتما بايد برات بخونم تا بخوابی
لوستر خونه رو خيلي دوست داری خاموش يا روشن كلي براش ذوق ميكنی
سرعت دست و پا زدنت اينقدر زياده كه انگار فيلم رو تند كردي

خیلی خوش خنده اییییی

بالباسای قشنگی که مامانی زهرا برات خریده خوشتیپ ترینی....غیر از فامیل تو خیابون همه عاشق خودت و تیپ زدنت

 

منم که دارم زیباترین لحظه های عمرم رو در کنارت سپری میکنم نفسم 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

یاسمین(مامان حاج علی)
29 شهریور 90 7:58
سلام خانمی.ماشاالله چه گل پسر باهوش و فعال و خوش خنده ای داری.خدا برات حفظش کنه.ببخش که مدتی به شما سر نزدم.از حالا به بعد اول شیرین کاریهای آقا مبین.قدر این لحظه ها رو بدون.راستی شما شاغل هستی؟


ممنون عزیزم خدا علی ناز رو برات حفظ کنه
دلم میخواد این لحظه ها رو قورت بدم....
نه عزیزم....
مامان رانيا
31 شهریور 90 20:11
به به اقا مبين جه با نمك كنار ادم برفي لينكت كردم
صوفی
3 مهر 90 10:15
ممنون مامان مبین که به ما سر زدی....
هزار ماشالله چقدر خوشمله این پسر ما... خدا براتون حفظش کنه


ممنون عزیزم لطف داری رادمهر گلم رو لینک کردم
خاله ندا
9 مهر 90 0:49
مبین جیگری اینه ای که مامانت ازش گفته اولین بار تو بغل من بودی که جلوی اینه برای خودت خندیدی و ذوق کردی که منم با ذوق و شوق به مامانت گفتم بیا پسر نازتو ببین با این هوشش و شیرین کاریاش چور دلبری میکنه.فدات خاله ندا


اره خاله جونممممم
من خاله امو میخوام با همون اینه....