مبين مبين ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

گل همیشه بهارم 4 ماهه شدی

1390/6/24 18:18
نویسنده : مامان هدي
503 بازدید
اشتراک گذاری

پسر دلبندم

بالاخره روز واکسن ٤ماهگیت رسید

صبح ساعت ٨ بیدار شدم قرار شد با مامانی زهرا بریم...اما دایی کوچولوت بیدار شد وبهونه گرفت...

برای همین خاله ندا و عمه فاطمه داوطلب شدن ما رو همراهی کنن و سه تایی اماده رفتن شدیم هوا عالی بود و تو سرخوش و خوش تیپ....

رسیدیم مرکز بهداشت و ساعت١٠ نوبتمون شد من باهات نیومدم داخل و بیرون منتظر شدم

صدات بتد دلم رو پاره کرد اومدی بغلم و اروم شدی شیرخوردی

با خاله و عمه رفتیم برای چکاپ...البته چند روز پیش بردمت پیش دکتر خودت

وزن٦٨٠٠

قد٦٧

روی خط رشد...

هزارماشاالله پسرم ایشالا همیشه سالم باشی

چهارماهگیت مبارک نفسم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله ندا
9 مهر 90 0:53
مبین کوچولو اون روز خیلی روز خوبی بود چون بیشترشو بغل من بودی و منم که بعداز مدتها بود که میدیدمت ولی موقع امپول زدن استرس تو رو داشتم اما تو انقدر قوی و اقا بودی که به ترس من گفتی ......!!!


یادته منم چقدر ذوق داشتم...دوستت دارم خاله جونی
مرسی خاله که بهم میگی قوی