مبين مبين ، تا این لحظه: 13 سال و 11 روز سن داره

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

لوس!

1391/5/4 11:58
نویسنده : مامان هدي
524 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

ماما..ماما...مامایییی...ماما

اینجا خانه ی عشق است صدای ثمره ی عشق....

جان مامان....

بخدا هنوز باور ندارم...ماما گفتن ات رو...

هر بار ذوقی میکنم....

و تو ؛

میخندی از ذوقم...چهره ات همان میشود که دیوانه اش هستم...پر از لبخند

لبانت را جمع میکنی و لوس میشوی...

مومو...مومو...مومویییی

من فدای این ماما و اون مومو گفتنت...

لوس نشو...خودت لوس کرده ی دلمی تا دنیا دنیاست

خدایم...شنیدی ارام چه گفتم....آمینش را بلند میگویم

آمیــــــــــــــــــــــــن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

سپید مامان علی
4 مرداد 91 14:29
فدای دعا کردنت و فدای آمین بلند گفتنت ای مامامن مهربون


زنده باشی...عزیزم
افسان
4 مرداد 91 15:24
ای جوونم .............عزیزم....


شادي
4 مرداد 91 16:29
عزيييييييزم ...
چه ناز لوس ميكنه


خاله کوثری
4 مرداد 91 23:16
الهی دووووورت بگردم....اییییییییییی دوووووووووون....


خدا نکنه عزیز دلمی!
مونایی
5 مرداد 91 0:04
آمین .


صدف
5 مرداد 91 1:06
این همه عشق ارزانی وجود نازنینت هدی عزیزم

من هم همراه تو با همان صدای بلند آمیـــــــــــــــــــن میگم




تو خیلی پاکی صدف......خوش بحالت!
ممنون عزیز مهربونم
خاله ندا
5 مرداد 91 11:28
قربون لوس شدنت که فقط دلبری و بس


به خاله ندام رفتم...
سوسن(مامان پرنسس باران)
5 مرداد 91 14:27
آمین .....

هدی منم همینجوریم...هنوز باورم نمیشه مام صدا کردنشو...

پاینده باشه مبین نازم...عکسش محشره..


الهی فداش....
نکنه هی اینا بگن هی ما باورمون نشه....ههه
ببوسش...
مامی یاسین و یسنا
8 مرداد 91 8:55
خوبه که من بیرون از این دنیای مجازی لوس کردنتو میبینم تصویری و صوتی با هم
خدایا امین ما رو هم بشنو


هههه مومو...
ببوس اون کپل شیرینت رو.......جیگر چشماشو
بهار
16 مرداد 91 14:39
فدای اون لوس شدناشم من!!
دلبری میکنه!!
ناز میکنه!!
و....چقدم خریدار داره........


دوستم....خوش اومدی جات واقعا خالی بود ....عادت کردم به مهربونیت...
صفای دلت همیشگی!