مبين مبين ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

حمام به توان دو!!!

1391/2/28 19:35
نویسنده : مامان هدي
585 بازدید
اشتراک گذاری

میخورم زیر گردنت رو نفسممممممم

یه وقتایی لازمه ریلکس باشی...

مثل الان!

دوساعت بردمت حمام و با هم قالیچه ی اتاقت رو که توی جشن تولدت استفاده شده بود رو شستیم

و حسابی کیف کردی و خوش گذروندی....

خسته و کوفته از حموم اومدیم و پوشک و لوسیون و لباس و کلاه...

شیرت رو خوردی...

بابایی از سرکار برگشت..

رفت دوش بگیره  و تو...

تو الان با تمام لباسهای تمیزت رفتی وسط حمام زیر دوش...

خیلی سریع!

جایی برای عمل و حرف نذاشتی...

ما هم خیلی ریلکس ادامه دادیم...

بابایی لباساتو در اورد و الان صدای خنده هات داره میاد...

منم اومدم اینجا تا بگم چقدر شیرینی فسقلیییییی

بگم چقدر خوبه که هستی...

بگم چقدر دوستت داریم.....حتی اگه سرکار بذاریمون!

تنت بهشتی تر شد....ولی من حموم نرفته اتم دوست دارم...اخه بوی بیسکوییت میده!

خدا دوستت دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

سمیرا مامان آنیتا
28 اردیبهشت 91 15:13
عه ؟؟؟ جدا ؟؟؟ بوی بیسکوئیت میده ؟؟؟؟؟
خیلی جالبه .. آخه این حرف همیشگی منه .. مدام بوش میکنم و میگم عاشقتم بیسکوئیت من


راست میگی سمیرا؟؟
اره من همیشه بهش میگم...اخه بوی بیسکوییت تازه میده...عاشقشم...
مامان آراز
28 اردیبهشت 91 15:55
باریکلا مبین دیگه حموم کردن رو هم یاد گرفتی؟

منم عاشق بوی تن آرازمم


بلد بود ...دوتا دوتا نرفته بود رفت...
ببوس اراز رو
خاطره مامان بردیا
28 اردیبهشت 91 16:42
اخ عزیزمممممممممممممم بردیا هم دقیقا همینه. کافیه در حمام باز باشه تا سریع خودش و برسونه .


الهی فداشون...ببوس روی ماهشو
خاله ندا
28 اردیبهشت 91 20:46
فداش بشم مثل اون روز که بی اجازه مامانش با من اومد حموم


دقیقااااااااااااااااااااااا دوستت دارم خوشگلم
خاله کوثری...
29 اردیبهشت 91 0:51
ای جوووووووووووووووووووووووووونمی......
عاشق عکست شدم جوجو ....همیشه تنت سااالم مپییینو...


مرررررررررررررررررسی اله دشندااااااااا
مبین فرفری
29 اردیبهشت 91 16:34
بوس بوس مبین جون
شیوا
30 اردیبهشت 91 0:58
قربون بوی بیسکوییتت عزیزممممم


صدف
30 اردیبهشت 91 1:15
آخی عزیز دلم ، هدی چقدر عکسی که گرفتی قشنگه . شازده کوچولوی دوست داشتنی


منم خیلیییییییی دوسش دارم
شادي
30 اردیبهشت 91 12:26
عزيـــــز دلمه اين گل پسرX


مرسی عزیز
صوفی مامان رادمهر
30 اردیبهشت 91 12:29
ههههههههه جانم موش کوچولو... آخ که چه عکس خوشمزه ای گذاشتی از این پسر اردیبهشتی... شماها آتیش بسوزونین ما هم قربون صدقه تون بریم... چی کار کنیم...کاریه که از دستمون برمی یاد


خیلی ماهی صوفی...هزار بار گفتم...ولی خیلی دوستت دارم...بذار سالم باشن شیطونی کنن...ایشالا
سپید مامان علی
30 اردیبهشت 91 13:54
قربونت برم که دو بار دو بار حموم میری....بسکوییت خوردنی خوشمزههه


sima
3 خرداد 91 8:16
سلام
من تازه با وبلاگ زیبای شما اشنا شدم .
وبلاگ خوبی دارید .
گل پسرت هم خیلی نااااااااااااااااااااااااازه .
برام جالب بود که حموم کردن رو دوست داره اخه دخترم از زیر دوش رفتن متنفره .
با اجازه لینکتون کردم...


ممنون...........با افتخار لینک شدید
مامی گل
3 خرداد 91 11:45
قربونت بشم با این شیرین کاریهات دل ادم رو اب میکنی دیگه قربون بوی بیسکوییتت