مبين مبين 13 سالگیت مبارک

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

پدرت با تو میگوید

1390/1/30 23:10
نویسنده : مامان هدي
471 بازدید
اشتراک گذاری

........ جان

پسر بابا یه مدت بهت میگفتیم قولاملی

نمیدونم این چه حیسه یا چه عشقیه که خدا با آدما داده

که هنوز که کوچولوی نازنینی به دنیا نیومده اینقدر محبت و

عشق قبلش بوجود میاد .

نمیدونی مامانت چیکار میکنه برات بیشتر از اونچه که تاحالا قربون صدقه من بره به تو عشق میورزه .طبیعیه چون تو از من بیشتر بهش نزدیکی .حتی وقتی که من پیششم.چون تو تو شکمشی .

 الان ۸ ماهه که اون خونه مامان بزرگه و من کرج .مامانتو یه نفره فرستادم ۲ نفره برگرده .

همه اینا بخاطره تو ا پسرم. دوست دارم .ایشالا سر حوصله که به دنیا اومدی کلی با هم حال کنیم. 

کلی برنامه برات دارم .هر وقت گفتی بابا برات میگم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان
31 فروردین 90 1:17
خيلي قشنگ نوشتي عشقم پدرانه...پر از احساس..گويا ميدونم پسرمون قدرت رو ميدونه: