مبين مبين ، تا این لحظه: 13 سال و 11 روز سن داره

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

بارون میاد...

1391/11/10 12:54
نویسنده : مامان هدي
394 بازدید
اشتراک گذاری

اهوازیم...

باید خاک گرم جنوب به تنت خورده باشد تا بدانی بهارِ اهواز...یعنی سه ماه زمستانش..

و باران های روح بخشش...

خاله کوثر صدایم میکند...پسرک بیست ماه و هفده روزه ام میخندد...بیــــــــــا

_بارون میاد؟؟

مبین: دَر دَر

_پشت خونه ی ؟

مبین: اُدَر!!!

دلم برایت میرود...فدای این شیرین زبانی...هزارماشاالله داری پسر...اینکه میگویی:

ماما بارون دیدی؟؟ بارون آبه..دیدی؟؟

مبین من مست این لحظه های میشوم...وقتی محکم بغلت میکنم و تو محکم تر!!!

سیرم میکنی هربار...همان لحظه...امــــــــــــــا

عطشم به باران وجودت هر روز بیشتر...

برکتی...بارانی...آبی...مبین!

خدا بارانت را بباران....به چترهای بسته نگاه کن...به دستهای باز...به نگاه های رو به آسمان!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان طاها
10 بهمن 91 13:09
ان شا الله هر جا که هستین خوش باشین و سلامت.
منتظر عکسهای قشنگ مبین جون و نوشته های زیبایی مادرانت میمونیم


ان شاالله بعد از سفر عکس میذارم
ممنون مریم جان...خیلی لطف داری
مامان آراز
10 بهمن 91 19:43
دوست دارم مبین

مثل باران خدا
تو هم برکتی-رحمتی-نعمتی برا خونتون


همه ی این بچه ها باران اند....شکر خدا
شادي
11 بهمن 91 0:19
باران باشد و يك پسر شيرين زبان و زيبا .
چه چيز از اين زيبا تر ؟!

خدا براي هم نگهتان دارد تا هميشه .


واقعـــــــــــــــــا هیچ شادی...هیچ!!!
ببوس بهاری رو
مامان علی اصغر
11 بهمن 91 11:14
دیدم کم پیدایی - پس رفتید مسافرت
خوش بگذره عزیزم
سفر به سلامت
مراقب گل پسرت باش


سرم گرمه مهربونی خانواده و شیرین کاری های مبین ...به روی چشم مهربون
فائزه_مامان مهدیار
11 بهمن 91 14:41
قزوین هم دوروز بارون میومد
خوش بگذره
مامانینا خاله کوثر و خاله مونا ودایی شهاب رو ببوس
لحظه های اهوازیتون خوش


چقدر بارون تو این روزا میچسبه
مبین خاله ندا و خاله کوثر داره...به روی چشم
ببوس گل پسری ر.
مامی یاسن و یسنا
12 بهمن 91 9:55
من هنوز هم وقتی بارون میاد دعا میکنم بی اختیار طبق عادت بچگی الان هم داره بارون میاد دعا میکنم برای سلامتیت کوچولو.....


سمیه جون التماس دعا...
دوست خوبم
ساناز
12 بهمن 91 16:52
هزار ماشالله مبین شیرین زبون


مونایی
13 بهمن 91 14:15
خدا رو شکر که خوش می گذره .


بانو
14 بهمن 91 8:09
خوش بگذره هدي جان به هميگيتون بوسسسسس


به روی چشمممممممممم بانوی مهربون
صوفی مامان رادمهر
14 بهمن 91 9:15
عاشق قلمت زیباتم... خودت و مبینت... دوستتون دارم


دل به دل راه داره صوفی..شک نکن!
صدف
14 بهمن 91 17:26
مهم اینه که مُمی کوشولوی ما مثل بارون مثل آب ، زلاله ... زلال و پاک . خدا حافظت باشه شازده کوچولو


قربون همشون برم...اینقدر عزیزن
زهرا(مامان پارسا)
15 بهمن 91 12:19
سفر به سلامت. من عاشق جنوبم ايشالا شاد باشين و سلامت.

مبين عزيزم واقعا كه بركتي باراني ...


ممنون زهرای مهربونم..
این بچه ها همشون برکتن...بارانند


الهه مامان گلسا
15 بهمن 91 19:23
قربونت برم مبینی با این شیرین زبونیت
ماشالا به هوشت.


ممنون عزیزم....ببوس گلسای ماهمو
مامان رانیا
15 بهمن 91 21:30
خوش بگذره با خانواده


ان شاالله روز تو..
مامان ساره
21 بهمن 91 15:20
اي جووووووووووووووون

ماما بارون دیدی؟؟ بارون آبه..دیدی؟؟




واقعا جوووووون