مبين مبين ، تا این لحظه: 13 سال و 11 روز سن داره

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

توپٍ دلدلی...

1391/11/6 1:29
نویسنده : مامان هدي
379 بازدید
اشتراک گذاری

یا ماشــــــاالله...

درست در یکسال و هشت ماه و 13 روزگی...

اولین شعرهایی که با هم کامل خوندیم...شعر ماندگار* یه توپ دارم قلقلیه*

یه توپ دارم...دلدلی

سرخ و سفید و ...آبیه

میزنم زمین...هبا ده

نمیدونم تا....دوجاست؟؟

من این توپ رو...نَ دو دَم

مشقامو خوب...بِ دِش دم

بابام بهم ....عیدادِه

یه توپ...دلدلی...دِرمس!(قرمز)

ــــــــــــــــعاشقه دنبه داری گفتنت هستمــــــــــــ

ببعی میگه....بع بع دونده دایی نه نه..

دوست دارم روزی هزار بار با هم بخونیم......هـــــــــــــزار بار....من سیر نمیشم..از حرکت لبات...از برق چشات به وقت جواب ...از آهنگ صدات...از خنده هات...از تو مبین...از تو سیر نمیشم..

فدای تو بشم مادر...زنده باشی ترانه ی خوشبختی من.

خــــــــــــــدا شعر کودکی اش را شنیدی؟؟ شعر خوشِ زندگی اش با تو...خوشا به حالم که خدایی چون تو دارم...شکرالله ماشاالله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

خاله کوثری...
6 بهمن 91 1:13
انشالله...برای دعای مادرانه ات....
دیگه خودت میدونی نمیدونم چی بگم.!...فقط اینجا با چاقو و چنگال منتظر ممی هستم تا بیاد و کار رو یکسره کنیم...{بخووریمش....}


اره باید بشنوی بعد کامنت بذاری...میگم اینجوریه ما اهواز نیایم؟؟
مامان ساره
6 بهمن 91 10:18
زنده باشي ترانه ي خوشبختي...

هدي جون ماشالله مبين هم مثل پارسا خيلي چلچلي ميكنه... يعني آدم هي ميره كه بخوردشون، ولي باز جلو خودشو ميگيره!!!!


فکر کنم پارسا یه قدم جلو تره هزار ماشالا بهش...
اره مبین کلا در حال حرف زدنه...زبان اشاره تو کارش نیست....به مامانش رفته...ههههه
خوب بیا بخوریمشون...
صدف
6 بهمن 91 12:32
هزار مشالا ، هزار مشالا ، صد قل هوالله
الهی دورت بگردم ، قربون شعر خوندنت بشــــــــــــم . عزیزی به خدا شازده کوچولو خیلی عزیزی


زنده باشی صدف جون..با این ماشالا های خاله صدف دیگه نیازی به اسپند نیست هرچند خریدم جاشو!
مامان طاها
6 بهمن 91 16:50
الهی که خاله قربون این شیرین زبونیهات بشه.
خیلی دوستت دارم پسر بهاری خوشگل خاله.


ممنون مریم جان خیلی به مبین لطف داری
مامان طاها
6 بهمن 91 16:56
خیلی خوشحالم که مشکل نظر دادن، حل شد ودیگه حداقل هر شب که بهت سر میزنم میتونم یه رد پا از خودم برات جا بزارم.
بوس برای مبین کوچولو.


خوشحالم روشن شدی....خیلی خوشحالم اینجا رو خونه ی خودت میدونی...
یادگاری هات هم برام با ارزشند..
خوش اومدی
مامان طاها
6 بهمن 91 16:57
ان شا الله.


مامان آراز
6 بهمن 91 17:11
جون چه شعر باحالی
دمبه بعبعی رو عشقه ههههههههه

آمین برا دعای زیبات


منون
فاطمه
6 بهمن 91 21:30
قربون شعر خوندنت ماشاالله پسر.خدا حفظت کنه عزییییییز.


زنده باشی عزیزم
زهرا(مامان پارسا)
6 بهمن 91 21:30
هدا جان
فقط میتونم بگم هزار ماشالا و هزار الله اکبر به این پسر عزیز و دوست داشتنی و این مامان با سلیقه و خلاقش. عزیزم همیشه شاد باشی خاله جون.
مثلن من فردا امتحان دارم ولی دلم نمیاد اینجا نیام!!
ببوسش گل پسر عزیزو


ممنون زهرای عزیزم...
خاله برو امتحان رو بخون...یه توپ دارم دلدلیه که جواب نمیشه....هههه
ممنون برای همراهیت...
ببوس پارسای پارسا رو...
بانو
7 بهمن 91 8:21
دلمو شاد كردي با اين توي دلدلي!!! آفرين پسرم


منون خاله...کیان رو بیار توپ دلدلی بازی کنیم
شادي
7 بهمن 91 13:43
اووووووووووووووف !
خب من الان كه دلم ضعف رفت برات خاله .
هزااااااار الله و اكبر به تو شيرين زبون .

آخه هدي چرا با احساسات آدم اينجوري بازي ميكني ؟


شادی عزیزم.....
ممنون ...چقدر این حس زیباست همینکه برای بچه های هم دلمون میره...
مامی یاسن و یسنا
12 بهمن 91 10:02
عزیزم مثل یسنا میخونه
شعر خوندنت مبارکه آقا ...
بیا خونمون با یسنا دوتایی شعر بخونین ...
ما هم همراهی میکنیم گروه کر را میندازیم .


گروه کر یه توپ دارم قلقلیه..
تو که ننوشتی...شعر یسنا رو اینقدر طول دادی تا مبین هم یاد گرفت!
مونایی
13 بهمن 91 14:21
جونم به تو که انقدر بزرگ شدی و شعر می خونی ...


مرسی... فکر کن یه روز کامل این شعر رو خودش بخونه....ویییی
ساناز
13 بهمن 91 17:30
واااااااای خوب من الان میام میخورمت که مبین!

هزااااااااااارماشالله ..هدی اسپند یادت نره!


به روی چشم ساناز مهربون...
سام کوچولو رو ببوس


میدونم ساناز....