مبين مبين ، تا این لحظه: 13 سال و 11 روز سن داره

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

دایه یی!

1391/9/24 2:35
نویسنده : مامان هدي
349 بازدید
اشتراک گذاری

دایه یی...

دایره میکشی...

تخیلی و با انگشت اشاره...با مدادشمعی و مداد رنگی...خودکار و مداد...هویج و شکلات...

دفترت گاه هواست...گاه ورق...گاه دیوار حمام ...گاه کاغذهای دیواری خانه

مهم نیست...

مهم این است که میدانی دایره گرد است...دایره هایت زیباترین دایره های دنیاست...هرچند در نظر دیگران بیضی باشند یا نیم دایره...برای من نقشِ دستِ بهشتی توست!

میگویم مبین دایره بکش برام....همان دم اجابتم میکنی....با هرچه دم دستت باشد...فرقی ندارد...و میگویی دایه یــــــــــــی ماما بیا دایه یی!

من فدای تو...ماشاالله

هر چیز گردی را که میبینی سریع شبیه سازی میکنی و میگویی دایه یی ...و با انگشت اشاره دورش را میکشی...

مبین مستِ این لحظه های توام...

مستِ چشمانت...عاشقانه دوستت دارم

خــــــــــــــــــدا...

در دایره ی قسمت ما نقطه پرگاریم/ لطف آنچه تو اندیشی حکم آنچه تو فرمائی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مونایی
24 آذر 91 3:11
این تخیل و حسابی هدایت کن هدی .

که به چیزای خوب ختم شه ...
به آموزشای خوب .


به روی چشم....دایره برای شروع خوبه دیگه! مگه نه...
کاش بتونم مونا...مسئولیته...تلاشمو میکنم..
مرسی عزیزم
بهار
24 آذر 91 9:23
دایره رو که منم میشناسم و بلدم بکشم؛
ذوزنقه رو بشناسه یه چیزی!!!....
ولی آفرین به این پسر باهوش!
یه چیز دیگه....تو نصف شبا خواب نداریمیای چیز میز مینویسیی..؟


احسنت! به خاله ی باهوش!
مبین همه ی اشکال هندسی رو بلد بود فقط دایره مونده بود...هههههههههه
نصف شبا نوشتنم میاد
نسرین مامان بردیا
24 آذر 91 10:29
قربون هوشت برم خاله...
با قضیه میرزا قاسمی هم کلی منو خندوندی...


ممنون...زنده باشییییییییییی
الیسا
25 آذر 91 7:21
خوبه که می گه دایه یی ... محمدصادق از بازیگوشی اش به همه دایره های میگه اوپ .... هههه ...

هدی خدا رو شکر برای داشتنشون ... تنشون همیشه سلامت .


ببوس روی ماهشو...شکر خدااااا
مامی یاسن و یسنا
25 آذر 91 7:47
مبین جونم دایه یی گفتنت خییلی با مزست

ماشالله عزیزم در پناه خدا باشی همیشه و همه وقت و همه جا....


خواهش خاله...مرسی برای دعای قشنگت
سوسن(مامان پرنسس باران)
25 آذر 91 20:12
قربونت برم من شیرین زبون من...

تو بی نظیری مبین جونم...من عاشقتم خاله...


زنده باشی سوسن مهربونم...عزیزمی
فرزانه
25 آذر 91 23:54
دایره یعنی تکامل اشکال هندسی ! دایره یعنی بی نقصی ، تکرار و تکرار و در عین حال بی نقطه آغاز و پایان . امیدوارم مبین کوچولو، این دایه یی بی نقص و تکرار دلیل ذوق همیشگی مادر باشد ! انشالا


فرزانه جان...ممنون..
برای کامنت زیبات....


ان شاالله
صدف
26 آذر 91 23:48
هزار الله اکبر به این شازده کوشولوی خودم .
هدی ترو خدا تند تند برای این شازده صدقه بزار . هزار مشالا ، هزار مشالا به این گل پسمل باهوش


اینقدر مهربونی تو! دوستت دارم چشم
شادي
27 آذر 91 13:49
افرين به تو مبين .

هدي اتافقا چند روز پيش يه كلاس رفتم براي روانشناسي كودك .

خيلي مطالب مفيدي ياد گرفتم .

يكيش همين بود ، بعضي بچه ها مثل مبين اشكال رو ميكشن تو هوا و دفتر و ...
اينجور بچه ها از قوه ي تخيل بالايي برخوردارن و بايد تقويت بشن .
از طريق نقاشي و فيلم و ...

اميدوارم موفق بشي تو اين راه .




چه خوب...خوشم اومد
تمام سعی امو میکنم...به امید اینده