مبين مبين ، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

کاملا مادرانه برای بی نظیرترینم

1390/7/7 14:01
نویسنده : مامان هدي
588 بازدید
اشتراک گذاری

پسر بی نظیرم

هر روز عاشقترت میشوم

وهر روز فکر میکنم امروز نهایت عشق است اما....

فردا می اید و من....خدا را سپاس میگویم از این نعمت عظیم...

مادر بودنم!!!

شیرخواره من...شیره جانم هزاران بار بکامت باد.

لحظه ایست ان لحظه!!! ان لحظه ای که مرا با تمام وجود نازنینت طلب میکنی...

کاش زمان متوقف شود.

خلوتی دونفره؛من و چشمان ناز تو, من و دستان کوچکت,عشق من و ارامش تو..مادرانه هایم ارزانی ات

مگر نمیدانند ارزوی من داشتن تو بود؟!!

پس دلیل افسوس و دلسوزی برای ترک دانشگاهم چیست...؟؟؟؟

مگر نمیدانند من در تو خلاصه شده ام...مرا همین حس لحظات ناب بس است...!

بی نظیرم؛

بدان برای درس و کار هیچ گاه دیر نیست...اما لحظاتی در زندگی هر کسی هست تکرار نشدنی.

و برای من...با تو بودن است.

تمام تلاشم را برای خوب بودنت ....احساس خوب داشتنت...لذت کودکی ات میکنم

 خوب من!!

و تو را هیچ توقعی نیست...

اینها همه برای تو احساس پاک مادرانه است و بس..!

خنده صبحگاهی تو...شنیدن اوازی از کلمات شیرین...حس ماما گفتنت..لبخند مهربانت...هر روز بالیدنت...هم بازی شدن باتو...

اینها برای من ان تکرار نشدنی هاست

خدایم؛

بچشان به انهایی که ارزویش را دارند.

نگهبانش باش مهربانم ... آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامي گل
6 مهر 90 14:57
خيلي ناز و با احساس بود هدي جون .....اينها حرف خودت بود و حس خودت ؟


اره عزیزم
ادم مادر که میشه...همه چیز میشه...
یبار همه رو نوشتم...خودم کلی خوشم اومد یهو پاک شد همه!!!!
غصه ام شد حالا چی بنویسم...ولی وقتی نوشتم همونجوری بود کلمات تند تند میامد تو ذهنم...
خداحافظشون باشه
خواهری ندا
9 مهر 90 0:28
چه احساس قشنگیبا اینکه چنین حسی رو تجربه نکردم اما حرفات یه حس خاصی رو به ادم میدهخواهر قشنگم به تو تبریک میگم به خاطر گل پسر نازت که با ورودش احساس منو تغیر داد و به مبین عزیزم به خاطر داشتن مادری چون تو


ان شاالله با بهترین ها حسش میکنی...مادر شدن رو
خاله مهربون و با احساسم دوستت دارم