مبين مبين ، تا این لحظه: 13 سال و 6 روز سن داره

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

دانه ی بهشتی من!

1391/8/8 2:01
نویسنده : مامان هدي
574 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها...

یقین دارم...دانه ی بهشتی انارهایمان...سهم توست!

تویی که از بهشت امده ای...

نوش جانت پسر...

آدینه ی کودکی ام...انارم را دان میکردم...دانه دانه اش را میخوردم...چه سفیدهای ترش را... چه له شده های بی رنگ را...میخواستم دانه ی بهشتی اش از انِ من باشد..

امروز تو از آنِ منی.. بهشتِ من!

دانه ی بهشتیِ انار به کارم نمی اید..نوشِ جانِ تو!

عاشق میشوم وقتی میگویی ماما اَنــــــــــــــــا...

خدایا اینها همه به لطف نگاه مهربان توست!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

خاله کوثری...
8 آبان 91 2:01
نوش جووووووووووووووووووووونت انار خوووور....دوووووووووووووووورت اناااااااااا......


انار خور حرفه ای!
مرسی خاله کوثری...راستی براش دون نکنی ها...خودش با دقت دون میکنه و میخوره...ههه

بهار
8 آبان 91 6:24
منم یاد گرفته بودم تموم دونه هاشو بخورم تا دونه بهشتیشو از دست ندم...فعلاهم به همین اکتفا میکنیم ...چون دونه بهشتی دیگه ای در کار نیست...
نوش جون مبین جون...فقط سردیش نکنه بچه...
عکستم معرررررررررررررکه است دختر!
حالا هییییییییییییی کلاس بذار...


باشه بخور...پاییز بعد دیگه نمیخوری...هی میگی خودم دونه انار دارم...اونم بهشتی بهشتی!!!
ان شاالله
مرسیییییییییییییییییییی
کلاس چیه بابا...از دونه انار تو هم میگیرم..قول میدم
شادي
8 آبان 91 17:37
نوش جونت عزيز دل .
اَنا گفتن ات را عشـق است


مرسی شادی جان...راستی انااااااااااا
مامان آراز
8 آبان 91 20:10
انار با طعم مبین ههههههههههه
یا مبین با طعم انار

کدومش به ما میرسه؟


هرکدومو خواستید در خدمتتونه...
الهه مامان گلسا
9 آبان 91 14:30
دونه ی انار خوشرنگ عاشقتم بهشتیه کوچولو


الهه جونم کم پیدایی...ماهم خیلیییییییییییی دوستت داریم
خاله کوثری...
9 آبان 91 16:00
داشتم عکستو نگاه میکردم...یهو دلم شکم خوجلتو خواست.......جوجوی پوشکی.......بووووس/....


ههه بیا شکمم مال تو....امشب اپ میکنم اله ببین عکسمو....
مریناز (مامان نیکا)
9 آبان 91 23:48
زنده باشی دونه انار ِ بهشتی .

نیکا هم عاشق انار و ژاب انار و رب انار و همه مشتقاتشه


نوش جونششششششششش
سپید ماما علی
10 آبان 91 0:06
فدای خودت و انار خوردنت.....دونه بهشتی هم نوش جان پسر بهشتی


زنده باشی...عزیزممممم
سمیرا مامان آنیتا
10 آبان 91 12:02
دهنم آب افتاد


بفرماااااااا انیتای بهشتی!
صوفی مامان رادمهر
10 آبان 91 12:16
آخیییییی انار شیرینم... من تو رو که اون پشت وایسادی می خوام... می شه؟


یـــــــــله....بفرما
افسان
10 آبان 91 15:31
طعم دلچسبیست انار با طعم مبین یا مبین با طعم انار....
هر دو بهشتی هستن...نوش جانت...


واقعا هردو بهشتی هستن...
مونایی
11 آبان 91 1:53
تو که خودت یه پا اناری مبین ...


مرسی اناری از خودتونه
مامان بردیا... نسرین
11 آبان 91 2:32
همه چی عالی ...
سوژه ی عکاسی... مبین... انار... نوشته های پر احساس....

نوش جان


مرسی نسرین مهربونم...رمز رو داری دیگه؟؟
صدف
11 آبان 91 13:20
قربونت برم ممی بهشتی خاله .


زنده باشی خاله صدف
ساناز
21 آبان 91 15:28
عزیز دلم نوش جونت انا...
هدی عکس عاااااااالی بود عالی
ببوس ماهمو


به روی چشم...منم دلم برای سام تنگ شده...اپ کن لطفا