مبين مبين 13 سالگیت مبارک

پسرم شکوفه بهاری، دخترم شکوفه ی صورتی

من یک مادر هستم!

1391/7/18 18:26
نویسنده : مامان هدي
1,709 بازدید
اشتراک گذاری

 به نامش که جانم داد...

نفس بالنده ی من؛ مبین!

 با توام...چرا اشباعت نمیشوم؟ چرا هرچه نگاهت میکنم حریص ترت میشوم؟

چرا هر روز برایم زیباتری؟ چرا عطر تنت را هرچه عمیق تر نفس میکشم کم می اورم؟ چرا وجودِ کوچک و لطیفت اینقدر ارامم میکند؟

چرا نفسهایت را میشمارم؟ چقدر گرما و بوی دهانت را دوست دارم ...

چرا چشمهایت...نگاهت دلم را هر بار میلرزاند؟ چرا تو میخندی من دلم پر میکشد؟

چرا جــــــــــــانم در مقابل هر نفست فدا میشود؟ چرا تمام آرامشم با بودنت کامل میشود؟

چرا دل نگران هر لحظه ات هستم؟

چرا آنقدر دوستت دارم پسر....اصلا قدری ندارد!

من در تو تمام شدم...

چقدر باید شاکر باشم...نفسم گرفت...بخدایم طپش قلب گرفتم..همین دم...که تو کنارم خوابی...

مبینِ من؛

تو زندگی هستی...خودِ خودش!

چرای این همه شگفتی را...این همه احساس بی نظیر را...این همه دیوانگی را...

یک چــــون است؛

من یک مـــــــــــــادر هستم.

مادر یک زندگی!

خوشحالم با تـــــــــو مادر شدم...

خــــــــدا...سنگینی میکند بار مسئولیتش در برابر اینهمه احساس...نکند راه را بیراهه روم....

به تو توکل میکنم یالطیف....

تا آرام مادری کنم...کامل...صبور...فاطمه وار...ان شاالله

میخواهـــــــــــم صالح باشی کوچک بهشتی ام....میدانم میشود ان شاالله

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

خاله کوثری...
18 مهر 91 11:29
منم خوشحالم که با تـــــــــو آده شدم.......
انشالله عیز دلم....


مهربان کوثرم
برایت مادری ارزو میکنم...آمین
الهه مامان گلسا
19 مهر 91 13:38
آرمش گرفتم با خواندن من یک مادر هستم
شاید به این خاطر که من هم یک مادرم
ممنون به خاطر نوشته های پر احساست
دوستون دارم
زودتر می خوام ببینمتون


منم دلتنگتون هستم....الهه
شکر برای مادرانه ها...
ببوس گلسا رو
سپید مامان علی
20 مهر 91 0:58
فدای مادری هایت مادر مهربان
خوش به حال مبین که چنین مادر با احساس و با روحیه لطیفی داره....


زنده باشی عزیزم...
علی ...پهلووون کوچولو رو ببوس....
شادي
20 مهر 91 14:43
شكر براي مادرانه هايت ...
و شكر براي مبين كه روزي آقايي ميشود بي نظير .


ان شاالله...ممنون شادی جان
مامانی زهرا
21 مهر 91 0:42
قربان دخترم برم که اینقدر بااحساس با پسر مو طلاش صحبت میکنه عزیزم مایه افتخاری برای من مامان مهربان مبین


مامانم...فقط عاشقتم...زنده باشی تا همیشه...زیر سایه تو مادری کنم...
ساناز
21 مهر 91 15:41
شکر برای مادریت....مادریمون

الهی امین برای همه آرزوهای مادرانت


شکر ساناز مهربون...ببوس سام رو
صوفی مامان رادمهر
22 مهر 91 11:19
دم خودت و قلمت گرممممم... کیف کردم... شاد باشی مادر مهربوووووووون


ممنون مادرررررررررر مهربون...
صدف
24 مهر 91 20:11
عاشقی هاتون همیشه پاینده ، مادر و پسر بینظیر


ممنون الیسای عزیز....
مامان آراز
27 مهر 91 10:26
مادر مهربون مادری کن مهربانانه و عاشقانه

برای تنها فرشته ات

خدا سایتو از سر فرشتت کم نکنه


ان شاالله برای دعاهای مهربونت...ببوس اراز کوچولو رو
سوسن(مامان پرنسس باران)
30 مهر 91 13:06
چقدر ساده و زیبا گفتی...

مطمئنم که شایسته ترین و مهربانترین

و پر احساسترین مادر دنیا هستی...


ممنون عزیزم...کاش باشم...کاش...
مونایی
5 آبان 91 2:56
چقدر قشنگ نوشتی دختر .
پاراگراف اولت ...

قــــــــدر ، نداره .
میدونم .


ممنون...
چقدر خوب که میدونی...